دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی 

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان اماکن خصوصی در محدوده خیابان دبستان خبر داد.

سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: در پی اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد در حین گشت زنی در محدوده خیابان "دبستان" به یک فرد با خودرو وانت مشکوک شده و او را به صورت نامحسوس زیر نظر می‌گیرند.

وی افزود: پس از بررسی وضعیت داخل یکی از کوچه‌ها، مشخص می‌گردد که درب پارکینگ آپارتمانی تخریب شده است و ماموران برای بررسی موضوع پس از هماهنگی به پارکینگ وارد و متوجه تخریب قفل درب دو عدد انباری شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از جست‌وجو در داخل پارکینگ و انباری‌ها، سارق که با مشاهده ماموران زیر یکی از خودرو‌های پارک شده مخفی شده بود، دستگیر می‌گردد.

سرهنگ صادقی پور خاطرنشان کرد: ماموران همدست سارق را که همان فرد مشکوک با وانت داخل کوچه بود، دستگیر نموده و هر دو متهم را به همراه خودروی آنها به کلانتری منتقل نمودند.  

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری، متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و به سرقت‌های مشابه دیگر اشاره کردند. همچنین در بازرسی اولیه از ماشین آنها اموال مسروقه که شامل ۲۲ کیسه برنج بود کشف شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی شکات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ رضا صادقی پور به شهروندان توصیه نمود که با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی و با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار